fredag 5 september 2008

Äntligen

Det är fredag.
Det är fredag.
Det är fredag.

En hel helg utan några som helst planer ligger framför mig.
Den absolut bästa sortens helg, om ni frågar mig.

Det finns förstås ett gäng måsten som ska klaras av.
Fakturor som ska skrivas.
Brev som ska skickas.
Vågar som det ska klivas upp på.

Men det kan vi tänka på sedan.
Imorgon, eller på söndag eller så.
Ikväll ska vi bara sitta och här och mysa.
Vara lite kära i varandra.
Min fredagskväll och jag.
Du och jag, fredag.
Forever and ever.

2 kommentarer:

Ulf sa...

Det där med vågar gillar jag :-) Kan vi få en vågrapport tro? Vilket BMI har "tjockisen" i helgen då? :)
ha det gott och njut en chokladbit (70%) eller två :-)

DDT sa...

Tiddelipim, tiddelipom... nu hör jag dig väldigt dåligt.
Men det var visst något om choklad, det tar jag fasta på!