lördag 24 januari 2009

Lycka!

Jag läser bara tidningar i väntrum.
Magasin av alla slag tråkar ut mig.
Men de senast månaderna har jag hamnat i ovanligt många väntrum.
Och alltså bläddrat i ovanligt många magasin.
Få saker fångar min blick, men när jag bläddrade bland sidor med olika bantningsmetoder såg jag plötsligt en brieost.
Jag missar aldrig en brieost!

Och kan ni tänka er, bilden hörde till GI-artikeln.
Brieost har lågt GI-värde!
Jag får äta brieost!!!

Nu tänker jag äta det tills jag har gått ner 7 kilo eller tills tidningen publicerar en ursäkt för sitt tryckfel.
Vilket som nu kommer först.
Och jag läser som sagt inte tidningar...

5 kommentarer:

PGW sa...

YES!!! Den dieten är jag med på!!!

Anonym sa...

Du är en klok kvinna! Faktiskt en av de klokaste!
*nickar*

Anonym sa...

Alltså jag har inte hajjat grejen med Brie? Luktar illa och smakar likadant..

DDT sa...

Bästa Mofs! Lämna med förtroende all världens Brieost till oss. Vi lovar att ta hand om den p bästa sätt.

I gengäld kan du få min del av världens Gott & Blandat-påsar. Gelegodis är läbbigt tycker jag.

Anonym sa...

Deal!!!

*nöjd*