måndag 5 januari 2009

Seriöst uttråkad

Jag är väldigt nöjd med mina nyårslöften.
Allra mest nöjd är jag med att de är slut om en och en halv vecka.
Jag längtar redan...

Jag ligger plus på internetspelandet.
Men det är trist.
Ska jag tjäna så här lite på att ha tråkigt så kan jag lika gärna jobba.

Jag har blivit förberedd på att jag kommer att få skäll av chefen när jag börjar jobba igen.
Känns ju bra.
Det blir ju en bra början på året.
2009 artar sig bra.
Verkligen.

Skäll på onsdag.
Vägning på torsdag.
Undrar vad fredagen kan bjuda på?
Ett väpnat rån, kanske?
Spännande.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett väpnat rån ger mer än dina nätspel så lite trevligt kan det nog vara.
God kalorifattig fortsättning på dig.

Anonym sa...

Månntro det är torsdag idag? *en som är dagavill* :-)

DDT sa...

Jomenvisst!