torsdag 12 februari 2009

Maskinerna är våra vänner

Här sitter jag och diskar.
Kan det bli bättre egentligen?
Om nu bara någon kunde hitta på en maskin som plockar tvätt, slänger sopor, dammar, tvättar fönster och skurar badkar och handfat också, så skulle min lycka vara gjord.
McGyver slösade bort sin talang totalt.
Om någon frågar mig.

Då hade jag kunnat sitta här och skura handfat.
Och samtidigt skriva roliga bloggar.
Nu kan jag inte det.
Skyll inte på mig, skyll på McGyver!
Skicka gärna insändare.

3 kommentarer:

PGW sa...

Du har så rätt, du är så klok.

Anonym sa...

Jag tänker vara värst! Jag sitter och diskar SAMTIDIGT som sambon diskar och på tv:n blir två kusar diskade i travet.

*likt Stina i Saltkråkan..vet du vaaa att hemma på våran gata i stan...*

/Mofs..en värsting

DDT sa...

PGW - Visst är jag? På något sätt närapå genial. I al ödmjukhet. Förstås.

Mofs - Du är alltid värst!