lördag 7 mars 2009

Kan det vara muskler?

Jag har upptäckt något mysko.
Mina överarmar...

Nej, jag har inte upptäckt dem precis nu.
Det gjorde jag för länge sedan.
De är liksom svåra att missa.
Även när jag var löjligt smal så var mina överarmar...
Tja, rundnätta.
Idag tror jag att de upptar sådär 20% av min vikt.

Nu till det mystiska.
Mina överarmar är tjockast strax ovanför armbågen.
Har man muskler där?
Kan det vara felplacerade biceps och triceps?
Det skulle kunna förklara saken.
Hoppas, hoppas.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du har väl sett nån hamster?..... Det kanske är Brie-ost utifall det blir nödår...

Anonym sa...

Klart det är muskler! Som du tränar, och tänker på träning!

DDT sa...

Visst som en hamster. Eller kanske en dromedar? Jag har mina pucklar hängande under överarmarna.
Kanske inte direkt den mest smickrande platsen för en kvinna att ha pucklar direkt...

Nej, vi kör på muskler! Klar att det är muskler!

Anonym sa...

Det är klart att det är muskler, vilande muskler. De vaknar snart och hoppar upp på rätt plats.

Filifjonkan 1 sa...

Jag tippar på muskler men det är normalt fniss