torsdag 16 juli 2009

71,0

Ok, stryk boken om bantning.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Jag har hört talas om folk som lider av att de aldrig går upp i vikt. Skriv en bok för dem. *glad att kunna hjälpa till*

nillas liv på pinnen sa...

Men vad hände med städningen? Var det bara jag som röstade på den?

fjortisensmorsa sa...

Varje bestseller måste ha en kämpande hjälte som, mot alla odds, klara av ..vad det nu är han/hon ska klara av på slutet. Blir ingen bestseller om du startar boken som "Twiggy"! Tänk om, tänk rätt! ;-)

DDT sa...

Singelmamman - jag hade det problemet i 39 år. Idag vet jag lösningen. Fyll 40! Det löser problemet.

Nilla - nej, det var du och tre till. Vi kommer till städningen i sinom tid. Så klart. Lugn och fin.

fjortisensmorsa - Jag tänker om. Du har förstås rätt.

Bantningspiller sa...

nice blog