tisdag 14 juli 2009

Ingen shopping alltså?

Vilken tur.
Tjockisens stora bok om shopping hade ju inte blivit så himla omfattande, faktiskt.
Jag handlar mat.
Enstaka bildelar när jag måste.
Och cirka två gånger om året går jag under stor vånda och köper mig något klädesplagg jag absolut måste ha.
That´s it!
Blir ju inte mycket till bok.
Det finns liksom gränser för hur mycket intressant man kan skriva om sina inköp på Ica.
Tror jag.

Karriär.
Pulvermos.
Och afrikansk dans.
Det är ni alltså intresserade av?
Weirdos!

Men visst.
Jag hör och lyder.
Ni får agera fokusgrupp.
Snart börjar vi.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Shopping klarar jag så bra själv. Pulvermos vill jag inte veta vad det är. Men afrikansk dans det grejar jag inte så det vill jag se här i bloggen :D

PGW sa...

*slår mig ner och inväntar att du planerar karriären åt mig*

fjortisensmorsa sa...

Här tänker jag mig en combo. Man funderar över olika karriärmoves medan man dansar afrikanskt i en stor kastrull med pulvermos i blivande?!

Singelmamman sa...

JAg är fokuserad, dock inte så mycket grupp. Även om jag till omfånget kan upplevas som en folksamling. Bring it to me!