tisdag 4 augusti 2009

I går, minsann

I går.
Skrev jag något alldeles förträffligt intelligent här.
Typ supersmart.
Något som lätt skulle ha svarat på alla era frågor om afrikansk dans, vardagsmotion, städning, bantning, baconlagning... whatever.
Sjukt snygga bilder hade jag också.

Men vad händer?
Naturligtvis krashade datorn.
Bara så där.

Joråsåatt...
Ni kan väl bara ta och föreställa er gårdagens formidabla blogginlägg.
Så kan jag gå vidare med annat.
Laga rosépepparbiffar till exempel.
Och titta på tv.

6 kommentarer:

Den hemska tvillingen sa...

Jag föreställer mig och är enormt imponerad. Snygga bilder också!
Kanske man kan gå på kurs hos dig?

DDT sa...

Visst. Föreställ dig det bara. Jag är en genial föreläsare. Mycket inspirerande och vältalig.

Anonym sa...

Jag föreställer mig att "vissa personer" skaffar sig en extern hårddisk och tar back-up på innehållet på datorn så vi slipper sitta här och försöka föreställa oss. :-)

Singelmamman sa...

Men åh! Rosépepparbiff! så himla
70-tal. Underbart. Trodde inte det fanns längre. Bilder och blogginlägg, äh det struntar jag i. Bara jag får rosépepparbiff *dreglar så snart kraschar även den här datorn*

nillas liv på pinnen sa...

Vill bara utrycka min glädje över att det blev ett inlägg överhuvudtaget så att man slipper se den där potatismosspyan när man kommer in här.

DDT sa...

vildhunden - personligen brukar jag föreställa mig mycket intressantare saker. Men alla är vi ju olika.

Singelmamman - Rosépeppar är min roligaste krydda på länge.

nilla - men, det där var väl ofint? Nåja, det smakade betydligt värre än det såg ut.