fredag 25 september 2009

Som klippt och skuret

God morgon!
Dagens lektion handlar om...
DEADLINES!

Så perfekt.
Jag kommer nämligen att missa två stycken idag.

Jag blev riktigt glad när jag såg rubriken.
Överdramatisera inte dina deadlines.
Tyvärr var kontentan INTE att det var ok att missa dem.
Det handlade bara om att man inte skulle stressa upp sig.
Eftersom man ändå blir mindre effektiv då.

Jahaja.
Inget gnällande över omöjliga dealines, alltså.
Nu ska man bli av med det nöjet också.
Det har ju nästan varit en hobby.

Nu sitter jag här i bh och trosor.
Framför datorn.
Om två minuter borde jag stå på hållplatsen.
Nu ska jag förstås inte överdramatisera det hela.
Men...
Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhh

3 kommentarer:

Agneta sa...

Hahaha! Kul bok! Att läsa om alltså!

Den hemska tvillingen sa...

Ja vad är problemet? Åker du inte buss i trosor och bh? Släpp sådant. Kom som du är brukar det ju heta, det gäller väl även på bussar va?

DDT sa...

stort och smått - vill du ha den? Du kan få läsa resten så kan du ge en sammanfattning på sådär 18 ord til mig.

hemska tvillingen - det var många år sedan någon bad mig komma som jag är. De flesta brukar önska motsatsen. Alla på bussen skulle garanterat göra det.