fredag 2 oktober 2009

Fredagsmys tjockisstyle

Bacon och brieost.
That's all.

Och kan ni fatta...
Jag har inga planer för helgen.
INGA.
Det finns inte en enda sak som jag måste göra.
Noll, nada, zipp, zero.
Visserligen finns det kanske 20-30 saker jag borde göra.
Men det är ju en helt annan sak.
Det är mycket man borde.
Träna mer.
Äta nyttigare.
Gå en kurs.
Fila naglarna.
Baka sitt eget surdegsbröd.
Införa republik.
Tvångsklippa Robert Wells.
Men det betyder ju inte att man verkligen gör det.
Eller hur?

För övrigt tycker jag att jag borde vinna på Lotto imorgon.
Men det är väl lika stor chans som att Robert Wells skaffar sig en passande frisyr.
Nåja, man kan inte få allt.

7 kommentarer:

Markattan sa...

Det allra viktigast är nog ändå att lyda lagen och vakna på ett strålande humör.

Markattan, som aldrig sumpar en lördag

Singelmamman sa...

Klippa Robert Wells, klippa Robert Wells *låter som sonen i The Shining (redrum, redrum)*

Agneta sa...

Du är såå klok!

DDT sa...

Markattan - meh, det har jag ju redan misslyckats med.

singelmamman - Here's Johnny! Jag kanske ska bära upp min yxa på vinden? Att ha den i hallen är kanske inte riktigt bra...

stort och smått - är jag? Tack! Kan jag få ett intyg på det?

PGW sa...

Tvångsklippa Robert Wells med yxa känns ju riktigt lockande ... ;-)

Maria sa...

Jag älskar att du älskar din bacon och brieost...

Robert Wells coiffure har jag bara accepterat vid det här laget... jag tror att inget... INGET... kommer att få honom att NÅGONSIN ändra på sitt hårkoncept... tyvärr... vissa är helt obenägna att vandra i oupplöjda åkerfåror... synd!

T sa...

*gapskratt* Robert Wells!

Du är genialisk.