fredag 20 november 2009

69,8

Det var bara det.
Nu ska jag sova.

8 kommentarer:

XXX sa...

Strålande nyheter. Tack. Som jag undrat. Tack igen.

Madlar sa...

Det var väl inte så farligt? Jo, kanske om du är 1.34 cm lång eller glömde att sätta en 1:a framför vikten ;)

Ulrika sa...

Det är ju perfekt, var det inte 70+ sist.

Själv väger jag mig inte.
Av principskäl.

Viktväktarna har tjänat sin sista krona på mig.
Nej, jag kämpar på själv jag.

Tuggar choklad just nu.

Konstigt att jag inte går ned... *anar viss oråd, väljer att tänka på annat..*

Catten sa...

Det var hemskt vad du pendlar - du vet väl att det är rent farligt att jojobanta! ;-)





Och spamkoden blev cineroll vilket omedelbart fick mig att associera till kanelbullar, nu ska jag bestämt baka mig lite!=) Och den spamkoden fukade inte så den nya blev "munstyla" - betyder förmodligen "äta sig snygg"?

Agneta sa...

Det går ju åt rätt håll! Fira med lite brie eller bacon. Och en flaska oförskämt gott rödvin!

Singelmamman sa...

Jag är ingen siffermänniska, men det ser bra ut tycker jag ändå. Kunde jag skriva den siffran, ja det kan ja ju, men äh, det ser bra ut.

DDT sa...

hemska tvillingen - I live to serve

madlar - allt är relativt. Jag är tjock i jämförelse med mig. Och mig är den enda person jag är intresserad av att jämföra mig med.

ulrika - perfekt är mitt mellannamn.

catten - jo jag är själv aningen oroad av denna jojoeffekt på flera hekto.

stort och smått - det finns nästan alltid anledning att fira eller trösta sig med lite brieost.

singelmamman - då så! ser det bra ut, så är det väl dags att fira lite. Fram med baconet!

Anonym sa...

Men… ta i lite. ;-) Ansträng dig åtminstone lite grann så att du kommer ner mot 65 kilo. Det är fult att pendla runt 70 kilo! Glöm inte det! :-D