onsdag 27 januari 2010

Garanterat någon annans fel

Jag har sett min projektplanering för den närmaste tiden.
Den var... intressant.
Men jag tror nog att jag kan klämma in en sovmorgon.
I början av mars, eller så.

Men, allvarligt talat.
Det räcker väl att börja i mars för att hinna komma i form för beach 2010?
Klart att det gör!
Eller i april.

Och imorgon bitti ska jag göra en intervju.
Jag räknar kallt med att hinna komma på frågorna på bussen.
Hoppas bara att jag får sitta.
Annars kan det bli jobbigt.

7 kommentarer:

Magica de Hex sa...

Coolt, nerver av stål?

Fru Venus sa...

Det kan bli bäst då, oplanerat, du måste ju se hur offret i fråga är ;-) Beachplanen låter bra, om det inte lyckas så kommer det fler år!

Märta sa...

Hoppsan! Det låter verkligen som att det är någon annans fel.. För så sträng är du väl inte mot dig själv! ;) Hoppas att du fick sitta på bussen!

Agneta sa...

I värsta fall, om du inte fixar Beach 2010, kan du ta nya tag i höst inför Beach 2011. Då kommer du garanterat vara i bäst form av alla 2011.

Ulrika sa...

SJälv så har jag avböjt Beach 2010, av principskäl.

Däremot satsar jag på Beach 2027, coolaste bruttan på sexti då, det är jag det!!

Mångmamma sa...

Äh, det där med sittplats är överreklamerat.
Tänk kreativt.
Tänk bussens krängningar.
Tänk främlingars kroppar som stöter mot varandra.
Se - bara där har du ett fint uppslag till intelligenta frågor i stil med; "-Vad tycker du bäst om, kollektivtrafik eller privatchaufför?"

Eller något sådant...! :)

DDT sa...

magica - nej, hjärna av pulvermos och totalt dödsförakt.

fru venus - så rätt. det kommer ju flera år. Bra tänkt!

märta - allt är för det mesta andras fel. Åtminstone om du frågar mig.

stort och smått - 2011 it is! Jävlar i min lilla låda vad vältränad jag ska vara då.

ulrika - hmm kanske det kanske. Ifall nu 2011 inte faller så väl ut som jag har planerat.

mångmamma - utmärkt idé. Jag undrar vad svaret på den frågan kan vara...