torsdag 10 februari 2011

Det finns fler

Det finns ännu fler som har bokprojekt på gång.
Den här bloggaren skriver också.
Fast tydligen i hemlighet.

Inte nu längre!

Det är säkert ännu fler där ute.
Kom igen, avslöja er nu!

Och om det skulle vara så att någon annan planerar att skriva en fantasyroman med magiskt badon vill jag bara säga att jag med varm hand lämnar över ämnet till dig.
Man vill ju inte konkurrera med en bloggkompis.
Absolut inte.
Hur gärna man än skulle vilja skriva en fantasyroman...med magiskt bacon.
För det vill man ju.
Så gärna.

4 kommentarer:

Mångmamma sa...

Kära Tjockis, jag skulle aldrig i min vildaste fantasi kunna komma på något tillräckligt läsvärt i genren; Fantasy, magiskt bacon.
Det ämnet är sååå Du!
Och som någon föreslog, krydda anrättningen med lite silvertejp...

DDT sa...

Nu tycker inte jag att du är riktigt snäll. Men det får jag väl ta efter att ha outat dig så där. Det är väl inte mer än rätt, gissar jag.

Livet just nu sa...

Men tack som fan. Nu sitter jag här klockan tolv en torsdagsnatt och är galet sugen på knaperstekt bacon. Och jag har redan kollat kylen. Det finns inget hemma. Det är ditt fel det med.

Mutter...

DDT sa...

Livet just nu - ledsen, men om du någonsin besökt den här bloggen förut borde du veta att bacon är ett av det mest förekommande orden.
Kanske borde jag ha en varningstext?
Jag är verkligen ledsen för din skull. Att inte ha bacon hemma är ett verkligt och ovedersägligt lidande. Känner med dig!