torsdag 3 november 2011

Ibland vill man inte ha rätt

Självklart blev det en rutten dag.
Missnöjda kunder, krånglade kunder, folk som inte var på plats, andra som tyvärr var på plats.
Och så en illasmakande lunch på det.
Toppen. Verkligen.

En teori är att nu kan det bara gå uppåt.

En annan, och kanske mer trolig, teori är att det alltid kan bli värre.
The botten is troligen ännu inte nådd.

Dock fick jag ett gott skratt idag.
Det var när någon förundrade sig över att jag tyckte att det var skönt att träna eftersom man inte kunde tänka på jobbet då. Var inte mitt jobb kul? Det verkade ju så glamouröst när man läste om det.
Nära att jag skrattade så att jag fes där...
Och det hade ju varit glammigt.

6 kommentarer:

Agneta sa...

Hahahahaha!!

Förlåt, men du är så rolig!

DDT sa...

Det är inget att be om ursäkt för. Om du inte fes alltså. Men det gjorde du väl ändå inte?

Småländskan sa...

Fes?? Hoppas du hade lite Fenjal att droppa på då...

XXX sa...

Du är min favvoblogg när jag vill skratta. Fast fiser gör jag inte, fina flickor gör inte det serru! Glammigt eller inte.

DDT sa...

småländskan - nära sa jag. Jag är en fin flicka. Precis som hemska tvillingen.

hemska tvillingen - gulle dig! Jag är glad att min blogg inte ger dig gaser. Det hade varit jobbigt.

Singelmamman sa...

Hm, jag fiser, även när jag inte läser din blogg. Men det kanske säger mer om mig.