måndag 27 oktober 2014

Saker som inte fungerar så bra ihop

Telefonintervjuer och rinnsnuva.
Jättedålig kombination!

Om man inte vill snörvla i luren (det vill man verkligen inte, tro mig) är det enda alternativet att låta näsan droppa stilla på skrivbordet och försöka undvika att träffa de egna anteckningarna.

De senaste 30 minuterna kan ha varit den osexigaste halvtimmen i mitt liv.

Jag måste verkligen lära mig att stänga dörren om mig när jag sitter och gör telefonintervjuer. Verkligen!

3 kommentarer:

Markattan sa...

Åh vad det hade roligt, för mig alltså, att bli intervjuad i telefon av just dig.
Fast jag lider med dig, jättemycket faktiskt.

Markattan

Anonym sa...

Åh, vad roligt du skriver! Fast det kan ju inte varit lika roligt för dej, det inser jag. Men jag fick mej ju ett gott skratt o jag tackar o niger!/Eva i Skåne

DDT sa...

markattan - jag är inte helt säker på att det är ett nöje att bli intervjuad av någon som låter näsan droppa samtidigt som hon försöker låta obesvärad och intelligent. Jag är dessutom ganska säker på att jag misslyckades med båda delarna.

Eva - tack snälla du! Om någon skrattar har det ju i alla fall varit något bra med min rinnande näsa.