onsdag 4 februari 2015

Vet inte om det var hårfärgen

Men jag pratade faktiskt med tre människor på minglet.
Eller egentligen kanske mest med två.
Varav jag redan kände den ena.
Men ändå.
Jag pratade med en ny människa.
Och bytte visitkort.

Sedan ringde jag en okänd människa och ställde en massa frågor om saker jag verkligen inte vet något om. Den okända människan var alldeles enormt trevlig och berättade en hel massa om hur de här sakerna fungerar i en kommunal verksamhet.

Nu är jag lite nöjd, men också utmattad så att jag bara vill gå hem och lägga mig.

Extrovert? Jag? Not so much.

4 kommentarer:

Markattan sa...

Stort grattis till lyckade samtal.

Markattan

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Bra jobbat!

DDT sa...

Stort tack till er båda. Att ha en egen liten hejarklack är en lyx!

Ingrid sa...

Det var bra gjort får jag säga!