söndag 27 december 2015

För mycket och för sent

Vem behöver snö NU?

13 kommentarer:

UnderCover sa...

Åååååh!
Skriv UnderCoverland på exportsedeln.

Markattan sa...

Inte jag och framförallt inte med regn efteråt. Och sen kan man ju ge sig jävulen på att slasket fryser också.

Markattan

reneesfotoblogg sa...

Jag!

nillas liv på pinnen sa...

Men det är ganska snyggt!

Fru Venus sa...

Läst ikapp :-) Som jag saknat dig märker jag

Smultronblomman sa...

Jag hade gärna sluppit. Snöade som f*n i söndags och så regnade allt bort direkt.

Smultronblomman sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Tredje året i Hjo sa...

Bättre än regn - om det ligger kvar. Vilket det gör i skrivande stund.

September sa...

Det är så fint så fint. Gott nytt år!

Ingrid sa...

Gott Nytt År!

Karins ordöverflöd sa...

Ingen behöver snö!

Per-Anders sa...

Bra fråga. Enda syftet med snö är som dekoration på julafton.

DDT sa...

undercover - en container med blötsnö är på väg!

markattan - precis! Självklart kom det lite regn och sedan frös det igen. Det är fullständigt livsfarligt att gå ut nu.

renee - om jag kunde ta lika snygga bilder som du så kanske jag också skulle gilla snö. Men med mina fotoskills är det helt bortkastat.

nilla - det är ju det. Men det kunde väl ha varit snyggt på julafton? Det hade varit mycket trevligare.

fru venus - vad trevligt att se dig här igen. Jag har saknat dig med! Massor.

smultronblomman - jag fick också regn, men snön försvann inte. Den förvandlades mest till livsfarlig blankis på varje stig och väg, så nu har jag lekt bambi sedan dess.

HjoBo - mycket bättre än regn och framför allt bättre än min hatkombination - snöblandat regn. Det borde förbjudas.

september - snö är fint på bild. God fortsättning på dig!

Ingrid - Det samma till dig och god fortsättning.

Karin - Helt rätt! Det skulle möjligtvis kunna finnas några skidorter som vill ha snö. De kan få min.

Per-Anders - Precis! Och vad ska jag då med den till ett par dagar efter jul? Så dålig timing av naturen.