torsdag 17 december 2015

Tror ni...

… att jag helt glömde av att ta med mig mobilen på dagens toalettbesök?

… att jag även missade att sätta upp en varnande lapp på den krånglande toalettdörren?

… att någon annan också hann bli inlåst innan reparatören kom?

Eller med andra ord: tror ni att jag är helt dum i huvudet?

Om ni svarat ja på samtliga frågor kan jag bara gratulera. ALLA RÄTT! Snyggt jobbat.

Jag brukar gnälla om att det inte är något vidare kul att vara jag. Men i ärlighetens namn är det nog inte så kul att vara bekant, kollega eller kontorskompis med mig heller.

7 kommentarer:

reneesfotoblogg sa...

Fast det är ganska kul att vara bloggkompis med dig i alla fall.

Markattan sa...

Har mycket svårt att tro att dina kollegor lider av dig.
Jag njuter ju mest hela tiden.

Markattan

nillas liv på pinnen sa...

Jätteroligt tror jag att det är att vara din arbetskompis. Sjukt roligt, jag är helt övertygad. Fråga dem får du höra.

Småländskan sa...

På A svarar jag ja.
På B svarar jag ja.
På C svarar jag ja.
På D svarar jag... (nu måste jag konferera med mina deltagare)...
på D svarar jag/vi jag/vi vet inte!
Det är en gissning. Vi har inte kommit till "helt-dum-i-huvet-lektionen än.
Gick vi till semifinal nu, eller?
Eller är jag/vi bara i kvartsfinal, eftersom jag fortfarande är väldigt positiv då inget har irriterad mig i dag?

The Queen of fucking Everything sa...

3 av 4! Får jag en julklapp nu?

DDT sa...

alla - Men ååååhhh. Jag har ju skrivit helt fel i texten, eftersom jag är helt dum i huvudet. Och om jag nu redigerar den blir era svar konstiga.

Vi gör som Kungen. Vänder blad och går vidare. Ni är typ bäst och snällast allihop.

Smultronblomman sa...

Jag hade fått ett psykbryt om jag blivit inlåst och inte kunde kommunicera med omvärden!