onsdag 22 juni 2016

En dag kvar

I morgon klockan "när jag nu tycker att det är lämpligt" börjar min semester. Och jag har drabbats av den totala sommartröttheten.
ALLT är så jobbigt att jag nästan döööör.

Skicka ett mejl?
Men guuud, jag orkar inte.

Fixa out of office-meddelande?
Krav, krav, krav.

Förbereda de jobb som ska lämnas över?
Orka.

Städa undan mina papper?
Tyvärr, mina armar har visst ramlat av.

Svara i telefon?
Men ska det verkligen vara nödvändigt?

Fika?
Näääh… vänta nu. Sa du blåbärspaj? Det orkar jag nog.

3 kommentarer:

Markattan sa...

Imorgon börjar även min semester och hjälp vad jag har jobbat idag. Morgondagen ser lika dyster ut...

Men hem! Jävligt stort grattis till oss båda!

Markattan

DDT sa...

Jag önskar att jag hade gjort massor igår och idag. Det har jag inte. Det kanske kommer att straffa sig så småningom, men just nu skiter jag i det. För nu är det strax semester och det ska bli såååå skönt!

GRATTIS till oss!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

haha, precis så där är det!