tisdag 21 februari 2017

21 - kvar från igår

Gårdagens kassa tulpanbild var förstås inte den enda jag tog.
Nejdå.
Innan jag lyckades ta den hann jag producera ett flertal ännu sämre. 

Som den här.
Den är nästan imponerande usel. Felaktig skärpa, rörig bakgrund, dåligt ljus och en vinkel som ger en känsla av sjösjuka. 

Fotograf är verkligen inte någon tänkbar karriär för mig.
Ändå tvingas jag göra enklare fotojobb ibland.
Det brukar sällan bli speciellt bra.

Dock kompenserar jag min obefintliga talang med att ta orimligt många bilder.
Ibland har jag tur. Detta infaller troligtvis när jag blundar och råkar trycka på utlösaren av misstag. 
Det har jag inte gjort här.
Det ser bara ut så.

3 kommentarer:

Markattan sa...

Vi är rätt lika där.
Dock är du roligare 😊

Markattan

September sa...

Som alltid är du underhållande och Markattan klok.
Och ja, omvänt stämmer också.

DDT sa...

Markattan - Inget utav detta är bevisat. Jag tvivlar.

September - tack!